Πριν από μερικές ημέρες ο Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε κ. Χρήστος Βίνης αναφέρθηκε στα 24 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε η οποία όπως είπε έχει εκτελέσει έργο συνολικής αξίας 6,1 δις € σε 518 συμβάσεις και παρουσίασε το πλάνο της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. για τις επόμενες 100 ημέρες αναφερόμενος και στον λεγόμενο «Ανταγωνιστικό Διάλογο».
Τα προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης είναι εδώ και καιρό γνωστά, ωστόσο ο κος Μέτιος και η ομάδα του επιμένουν να «βλέπουν τα τρένα να περνούν» και αποφεύγουν την συζήτηση του τόσο σημαντικού θέματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο.
Τους καλούμε, έστω και τώρα, να καθίσουν στο τραπέζι της συζήτησης και να αναζητήσουμε όλοι μαζί ένα καλύτερο «σιδηροδρομικό» μέλλον για την Περιφέρεια μας, που τόσο πολύ το έχει ανάγκη.
Δεν γνωρίζουμε για ποιο λόγο η Διοίκηση αποφεύγει τη συζήτηση για ένα τόσο σημαντικό θέμα και η άρνηση αυτή μας οδηγεί αποκλειστικά στο συμπέρασμα ότι «δεν έχει τίποτα να πει». Υπογραμμίζουμε ότι η συζήτηση για τη γνωμοδότηση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την μελέτη έργων σιδηροδρομικού δικτύου στην ΑΜΘ, με απόλυτη ευθύνη της διοίκησης Μέτιου, αγνοείται εδώ και δύο μήνες.
Αυτό όμως είναι θλιβερό, όπως είναι θλιβερό να ενημερωνόμαστε από τα δημοσιεύματα για πράγματα που γίνονται για μας, χωρίς εμάς.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην παρουσίαση που συνόδευσε την εισήγηση του κου Βίνη στο AIF στις 9/10 η ηλεκτροκίνηση σταματάει στον Προμαχώνα.
Η Διοίκηση έχει εξετάσει άραγε αυτόν τον σχεδιασμό; Αν ναι, τι έχει να πει; Αν όχι, για ποιο λόγο απέχει;
Δυστυχώς, έτσι όπως κινείται η Διοίκηση δεν θα χάσουμε μόνο το λεγόμενο «τρένο της ανάπτυξης» αλλά και το πραγματικό, το οποίο όχι μόνο δεν φτάνει σε νέους προορισμούς, αλλά δεν περνάει ούτε από τους παλιούς!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου