Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020

Όλη η αλήθεια σε λίγες Γραμμές... Όσα χρόνια ζω, δεν μου χαρίστηκε τίποτα. Εμένα και πολλών ανθρώπων του κλάδου μου. Το κάθε ευρώ το δούλεψα και το αξιζα.

 


Ααστασια Στεφιδου...

Όσα χρόνια ζω, δεν μου χαρίστηκε τίποτα. Εμένα και πολλών ανθρώπων του κλάδου μου.

Το κάθε ευρώ το δούλεψα και το αξιζα.
Ποτέ δεν επιδοτήθηκα από το κράτος, από προγράμματα, από πουθενά.
Από τον Μάρτιο έως και τον Ιουνιο, μου απαγορευτηκε να εργάζομαι, και κανείς δεν αναπλήρωσε τα χαμένα εισοδήματα μου.
Κανείς δεν διέγραψε τις οφειλές που δημιουργουνταν ολο αυτο το χρονικό διάστημα, και μόνο από το γεγονός ότι ανέπνεα.
Κανείς δεν σκέφτηκε ότι το καλοκαίρι λόγω σεζόν ημιαπασχοληθηκα.
Το Κρατος απαίτησε να κάνω φορολογική δήλωση.
Μου επιβληθηκε φόρος για αυτά που θα έπρεπε να εχω να εισπράξει (τεκμήρια), αδιαφορώντας για το εαν εισέπραξα.
Με φορολογησε με συντελεστη μεγαλυτερο του 20%, μου επέβαλλε τέλος επιτηδευματος, φόρο αλληλεγγύης, ενφια.
Εν μεσω κρίσης και ενώ έβρεχε ευρώ, μου εβαλε ομπρέλα στην μη επιστρεπτέα προκαταβολή, στις αποζημιώσεις για στερηση εισοδηματος, σε επιδοματα και αντιθέτως από τον Ιουνιο απαιτεί ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ για την λειτουργία της δημοσιας διοικησης, για τη λειτουργία του ΚΡΑΤΟΥΣ, διχως να αναστείλει καμιά φορολογική και ασφαλιστική μου υποχρέωση.
Δεν δέχομαι και δεν ανεχομαι από κανεναν να μου πει πως το ΔΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, αποτελει ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
Και όποιος το λεει και θέλει να καθίσει σπίτι του, ας βαλει πλάτη, ας προσφέρει τον μισθο του, για να καταλάβει τι σημαίνει ζω με μηδενικο εισοδημα εναν ολοκληρο χρονο και σωρεύω χρεη προς αποπληρωμή, ΧΩΡΙΣ ΦΩΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.
Δεν δεχομαι κανεναν να παιζει με την αξιοπρεπεια μου και με τα δικαιωματα μου που ειναι κατοχυρωμένα από το ΣΥΝΤΑΓΜΑ, οπως και ολων των πολιτών αυτου του τοπου.
Επίσης δεν θα δεχθω απο εδώ και πέρα κανεναν ψεκασμενο να παίζει με τη ζωή μου. Η επανασταση της μασκας, μια χαρα βολεψε μεριδα πολιτων, καθισμενων σε ωραιοτατες καρεκλες που ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ και καθε καμένος συναδελφος , αυτοαπασχολουμενος και ελευθερος επαγγελματιας, που σεβαστηκε ολα οσα επρεπε να σεβαστεί για την προστασία της δημόσιας ασφάλειας, ωστοσο περιήλθε σε δυσμενή θέση λόγω της ανοησίας μερίδας πολιτών που διεσπειραν τον ιο υπαιτίως, σταματώντας υποχρεωτικά την εργασία του.
Εάν η Κυβερνηση θελει να στηριχθεί από τον ιδιωτικό τομέα, θα πρεπει να ειναι δίκαιη και καθε αποφαση που θα πάρει θα πρεπει να εχει γνώμονα πως δεν υπάρχουν πολίτες δύο ταχυτήτων. Οι βολεμένοι και οι πτωχευμένοι. Ολοι ειμαστε ισοι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου