Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Πάει ένας τύπος σε έναν ιερέα για να εξομολογηθεί



ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Πάει ένας τύπος σε έναν ιερέα για να εξομολογηθεί…. Του λέει ο ιερέας:
-Πες μου τέκνων μου τι αμαρτία νομίζεις ότι έχεις κάνει;;;
-Εγώ παπά;; τίποτα απόλυτος!!!
-Τότε γιατί ηρθες να εξομολογηθείς;;;

-Ε,,, Να παπά είμαι αρραβωνιασμένος και μια μέρα πήγα να πάρω την αρραβωνιαστικιά μου να πάμε βόλτα. Ομως έλειπε από το σπίτι,,, ήταν εκεί η μεγάλη μου κουνιάδα ε! να παπά κατάλαβες μόνος εγώ μόνη αυτή τι ήταν να γίνει το κακό;;;
-Μα παιδί μου με την αδελφή τής αρραβωνιαστικιά σου βρήκες να το κάνεις;;;;
-Δεν είναι μόνα αυτό παπά άλλη μια φορά πήγα να την πάρω και ήταν η μικρή τις αδελφή,,, μόνος εγώ μόνη αυτί καταλαβαίνεις παπά μου … τι είναι να γίνει το κακό;;;
-Τέκνων μου του λέει ο παπάς μεγάλες αμαρτίες δεν ξέρω αν θα συγχωρεθούν….
-Δεν είναι μόνο αυτό παπά να μια φορά πάλη πήγα σπίτι και ήταν η πεθερά μου ε να καταλαβαίνεις παπά… μόνος εγώ μόνη αυτή πάλη έγινε το κακό!!!!
Σε κάποια φάση σηκώνει ο τύπος το κεφάλι και βλέπει ο τι λύπη ο παπάς και των ρωτάει…
-Που είστε πατερ;;; γιατί κρυφτήκατε,,, και του λέει ο παπάς
-Ε τι να κάνω τέκνων μου;;; Μόνος εγώ μόνος εσύ πόσο θέλει να γίνει το κακό
Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι χαμένη μέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου